Amsterdam UMC probeert Mijn Dossier zo toegankelijk mogelijk te maken voor iedereen. We begrijpen dat u graag overal en altijd toegang heeft tot uw zorggegevens.

Toch gebeurt het weleens dat:

  • U iets niet kunt vinden.
  • Het inloggen niet lukt.
  • U de laatste uitslagen niet ziet.
  • U hulp wilt hebben bij het maken, verplaatsen of afzeggen van een afspraak.

Wij staan graag voor u klaar!

Hoe bereikt u ons Digipunt?

Heeft u vragen over Mijn Dossier of gewoon hulp nodig om uw elektronisch dossier te leren kennen? Het Digipunt staat op alle werkdagen, dus van maandag tot en met vrijdag, voor u klaar.

Direct hulp

Heeft u direct hulp nodig? Bel dan met het Digipunt:
Telefoonnummer 020 444 33 36
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 08:00 tot 16:30 uur.

Wilt u ons mailen?

U kunt uw vragen ook per mail aan ons stellen op digipunt@amsterdamumc.nl

Heeft u vragen over MijnMitz?

Weet u niet hoe u uw zorgverlener toestemming geeft via MijnMitz? Of heeft u andere vragen over Mitz? Bel dan de helpdesk van Mitz.

Telefoonnummer
088 5060 800
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 17:00 uur.