Toch gebeurt het weleens dat:
- U iets niet kunt vinden.
- Het inloggen niet lukt.
- U de laatste uitslagen niet ziet.
- U hulp wilt hebben bij het maken, verplaatsen of afzeggen van een afspraak.
Wij staan graag voor u klaar!
Hoe bereikt u ons Digipunt?
Heeft u vragen over Mijn Dossier of gewoon hulp nodig om uw elektronisch dossier te leren kennen? Het Digipunt staat op alle werkdagen, dus van maandag tot en met vrijdag, voor u klaar.
Direct hulp
Heeft u direct hulp nodig? Bel dan met het Digipunt:
Telefoonnummer 020 444 33 36
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 08:00 tot 16:30 uur.
Wilt u ons mailen?
U kunt uw vragen ook per mail aan ons stellen op digipunt@amsterdamumc.nl
Heeft u vragen over MijnMitz?
Weet u niet hoe u uw zorgverlener toestemming geeft via MijnMitz? Of heeft u andere vragen over Mitz? Bel dan de helpdesk van Mitz.
Telefoonnummer
088 5060 800
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 17:00 uur.