In Mijn Dossier, het elektronisch patiëntendossier van Amsterdam UMC, regelt u veel zelf. Loopt u vast of heeft u vragen? Dan staat het Digipunt voor u klaar. In onze 'huiskamer' op locatie AMC en VUmc vraagt u op een laagdrempelige manier om hulp. De medewerkers van het Digipunt zijn er om u te ondersteunen. Op locatie, maar ook via de telefoon of mail.
Welke vragen beantwoordt het Digipunt?
Het maakt niet uit wat uw vraag is: het Digipunt staat voor u klaar. Denk bijvoorbeeld aan:
- Hoe moet ik inloggen?
- Hoe stel ik een vraag aan een arts?
- Waar vind ik de uitslagen van mijn onderzoeken?
- Hoe werkt videobellen?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
- Hoe vul ik de vragenlijst in om goed voorbereid naar mijn afspraak te gaan?
Vindt u het antwoord op uw vraag niet op onze informatiepagina Hoe gebruik ik Mijn Dossier? Of wilt u ondersteuning van een medewerker van Digipunt? Ons team staat tot uw beschikking.
Waar vind ik het Digipunt?
U vindt het Digipunt in de centrale hal van de polikliniek op locatie AMC en VUmc. Op locatie AMC betekent dit dat u bij de hoofdingang rechts aanhoudt. U treft ons aan in de hal waarin u terechtkomt nadat u het looptunneltje door bent.
Op zowel locatie AMC als locatie VUmc vindt u ons recht tegenover de inschrijfbalie.
We staan van maandag tot en met vrijdag voor u klaar van 08:00 tot 16:30 uur. Wilt u graag dat wij u wegwijs maken in Mijn Dossier? Ook daar helpen wij u mee.
Contact met het Digipunt
Bent u niet op locatie of zoekt u liever op een andere manier contact met het Digipunt? Bel of mail ons gerust.
Telefoonnummer
(020) 444 3336
Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 16:30 uur.
Mailadres
digipunt@amsterdamumc.nl