Heeft u een afspraak bij een polikliniek of verpleegafdeling van Amsterdam UMC, maar komt de datum of tijd niet (meer) uit? Geen probleem. U kunt op verschillende manieren de afspraak wijzigen of afzeggen:

Via Mijn Dossier

Het digitale patiëntenportaal Mijn Dossier maakt het eenvoudig om uw afspraak te verzetten of af te zeggen.

  • Ga naar het tabblad 'afspraken'.
  • U ziet een overzicht van de geplande afspraken.
  • Vraag hier een nieuwe afspraak aan.
  • Heeft u een planningsticket van ons ontvangen? Dan kunt u direct een andere afspraak inplannen.
  • Komt u er niet uit? De medewerkers van het Digipunt staan op werkdagen tussen 08:00 tot 16:30 uur voor u klaar op 020 444 33 36. Mailen kan ook: digipunt@amsterdamumc.nl

    Lees meer over Mijn Dossier

Telefonisch uw afspraak verzetten of annuleren

Neem contact op met de polikliniek die u behandelt. Het juiste telefoonnummer vindt u bij het blokje 'contactgegevens' op de afdelingspagina. Belt u buiten kantoortijden? Spreek dan gerust een boodschap in.Heeft u moeite het juiste nummer te vinden? Bel dan naar het centrale telefoonnummer. Onze medewerkers helpen u graag verder.

  • Telefoonnummer locatie AMC: 020 566 9111
  • Telefoonnummer locatie VUmc: 020 444 4444

Naar de poliklinieken en verpleegafdelingen