Afspraken

Dit zijn veelgestelde vragen over afspraken maken via Mijn Dossier Amsterdam UMC. Staat uw vraag er niet bij? Bel dan naar telefoonnummer 020 - 444 3336 (op werkdagen van 09.00 uur tot 18.00 uur) of stuur een e-mail naar patientenloket@amsterdamumc.nl. Zet in de e-mail uw patiëntnummer, geboortedatum en mobiel telefoonnummer.

Kan ik via Mijn Dossier mijn afspraak verzetten of afzeggen? 

U kunt via Mijn Dossier tot uiterlijk 48 uur van tevoren uw afspraak afzeggen en een voorstel doen voor een andere afspraak. Als u de afspraak wilt afzeggen binnen 48 uur voor uw afspraak, dan kan dat alleen door te bellen naar de polikliniek waar u de afspraak heeft.

Kan ik voor alle poliklinieken via Mijn Dossier een afspraak maken?

U kunt via Mijn Dossier niet zelf een afspraak maken, maar wel een afspraak met uw behandelaar of arts aanvragen. U kunt alleen een afspraak aanvragen bij de polikliniek waar u al onder behandeling bent. Uw aanvraag komt terecht bij een medewerker van de polikliniek. Deze medewerker bevestigt de afspraak met u. Wij houden zoveel mogelijk rekening met uw voorkeur voor dag en/of tijd.