Afspraak wijzigen of afzeggen

Heeft u een afspraak bij een polikliniek of verpleegafdeling van locatie VUmc? Dan kunt u op verschillende manieren de afspraak wijzigen of afzeggen:

  • Een afspraak afzeggen of een verzoek om een afspraak te wijzigen kan via het digitale patiëntenportaal Mijn Dossier. Onder het tabblad afspraken vindt u een overzicht van uw geplande afspraken. U kunt een nieuwe afspraak aanvragen. Heeft u een planningsticket van ons gekregen, dan kunt u direct een andere afspraak inplannen. Lees meer over Mijn Dossier

  • Bij een aantal poliklinieken kunt u met behulp van een digitaal formulier een afspraak afzeggen of een verzoek doen voor een nieuwe afspraak. U wordt vervolgens teruggebeld. Kijk bij het contactblok van de polikliniek of de polikliniek een digitaal formulier heeft.

  • U neemt telefonisch contact op met de afdeling waar u onder behandeling bent. Kijk voor het juiste telefoonnummer bij het blokje contactgegevens op de afdelingspagina. Het is ook mogelijk om buiten kantoortijden uw boodschap in te spreken. Kunt u het juiste nummer niet vinden? Bel dan naar het centrale telefoonnummer 020 444 4444. Onze medewerkers helpen u graag verder.

Naar de poliklinieken en verpleegafdelingen